poniedziałek, 20 czerwca 2016

Przenosimy się!



  Witajcie, mam dla was wiadomość, która może was ucieszyć, ponieważ wiąże się z moim rozwojem. Ostatnio mniej publikowałem, ponieważ cały czas pracowałem nad nowym blogiem, na własnym serwerze. Po 6 miesiącach tutaj, które były dla mnie próbą przetrwania, stwierdziłem że nie ma co czekać i przeszedłem na wyższy poziom. Póki co blog posiada darmowy, może mało przejrzysty szablon (jedyny który mi pasował, szukanie zajęło mi najwięcej czasu), jednak wraz z moim rozwojem, zainwestuje w jakiś ładny szablonik, który będzie nam wszystkim pasował. Wszystkie recenzje i publikację zostały już przeniesione, ponieważ była to całkiem spora kolekcja i przyda mi się podczas nowej działalności. Założyłem również Instagram'a specjalnie pod MyAnimerię, na którym będę publikował różne fotki mniej, czy więcej powiązane z tematyką bloga. Więcej informacji znajdziecie w najnowszym poście, już pod inną domeną, a mi nie pozostało nic innego jak zaprosić was do nowej

2 komentarze:

  1. Ok, powodzenia na "nowej drodze życia" (w8, to chyba nie to to).
    I czy mógłbyś podać nową domene bloga, abym mógł na bierzaco śledzić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Nie działa ten link jak klikniesz pogrubione MyAnimeria? Jeśli nie to proszę http://www.myanimeria.pl/

      Usuń