piątek, 19 lutego 2016

Manga Update - luty 2016



  To już drugi na moim blogu miesięczny update mang. Paczka, która dotarła do mnie niedawno zawierała 11 tomików kontynuacji mang, które rozpocząłem w ostatnim unboxingu, z zeszłego miesiąca. Wszystkie z nich możecie nabyć oczywiście na stronie Mangarden, a ja zapraszam do zapoznania się z postem.



  1. Neon Genesis Evangelion tom 2 - update zacznę od serii, która najmniej obok hack'a przypadła mi do gustu. Może to dlatego, że nigdy nie miałem kontaktu z mechami i nie rajcuje mnie to aż tak bardzo. Może dlatego, że mało dowiedziałem się po pierwszym tomi, który w większości skupiał się na jednej walce, nie wiadomo. Zacząłem już czytać tom numer 2 i na razie jest okej, ponieważ pierwsze rozdziały pokazują szkolne życie w mieście, które doznało klęski. Mam nadzieję, że tom ten bardzie mnie przekona do tej serii, a także znajdę w nim więcej fabuły.


  2. Full Metal Alchemist tom 2 - jest to jedna z moich ulubionych serii i mimo, że wiedziałem co znajdę w mandze, bardzo dobrze czytało mi się tomik pierwszy. Akcja drugiego, obejmowała będzie historię alchemika Shou Tuckera i jego córki, dzięki której pokochałem to anime, dlatego na pewno tomik ten będzie bardzo dobry. Polecam wszystkim, którzy jeszcze nie znają historię braci Erlic.


  3. Soul Eater tom 2 - pierwszy tomik dobrze wprowadził i przedstawił bohaterów, a także rozpoczął ciekawą misję, w której udział bierze szóstka studentów. Jestem ciekawy jak przedstawiona będzie walka z nauczycielem zombie, a także dalsza historia byłego posiadacza Death Scythe'a. Jest to świetna i zabawna seria, którą serdecznie polecam.


  4. Dragon Ball tom 2 i 3 - tak jak wiecie z jednego z ostatnich postów, seria Dragon Ball niespodziewanie, bardzo przypadła mi do gustu. Nie wiem czego się spodziewać, jednak tytuł tomu numer 3, mówi jednoznacznie, że odbędzie się turniej sztuk walki. Bardzo lubię ten element w battle shounenach i mam nadzieję, że Dragon Ball nie zawiedzie mnie w tej kwestii.


  5. Doubt tom 2, 3 i 4 (koniec serii) - świetny tom pierwszy, zmusił mnie do kupienia kolejnych tomów i zdecydowałem się na zakup całej serii od razu. Jestem ciekawy jak potoczą się dalsze losy bohaterów w tej pełnej intrygi grze ''Rabbit Doubt'', w której walczą o przetrwanie i wydostanie się z opuszczonego szpitala. Po zakończeniu ostatniego tomu, oczekujcie na recenzje tego tytułu.


  6. Judge tom 2 - jeśli miałbym porównywać Judge do Doubt'a, ten pierwszy stoi na wygranej pozycji. Po pierwsze jest bardziej dopracowany, a po drugie bardziej tajemniczy. Historia Judge bardziej mnie zaciekawiła ze względu na ciekawszy rodzaj gry, a także postacie, które mają ostrzejsze charakterki. Jestem ciekawy jak rozwiąże się sytuacja, która kończyła pierwszy tom, a także który z bohaterów pierwszy zostanie oddany w ofierze. Moje pierwsze wrażenia o tym tytule już niedługo.


  7. One-Punch Man - drugi tomik serii, która jest teraz na topie będzie na pewno świetny, tak jak w przypadku pierwszego. Historia Saitamy i Genosa, będzie skupiała się w nim głównie na domu ewolucji, ale także ukaże postać Sonica. Czekam na przedstawienie walki Saitamy i Kabuto w mandze, ponieważ w adaptacji była ona bardzo dynamiczna. 



  8. Berserk tom 3 - seria, która najbardziej mnie uwiodła. Nie spodziewałem się, że będzie aż tak dobra. Wiedziałem, że kreska będzie świetna, ale fabuła jest równie dobra, a tomik numer 3 zostawiam sobie na sam koniec i mam nadzieję na ciekawe rozwiązanie walki między Guts'em i okrutnym władcą Count'em. Pierwsze wrażenia o Berserk'u, również niedługo na blogu

  To już wszystkie mangi w tym miesiącu, oczekuje jeszcze na kolejny tom One Piece'a, który ma mieć premierę w przyszłym tygodniu. Dodatkowo niedługo rozpocznę serię postów, w których będę robił mini-recenzję pojedynczych tomików w celu dyskusji z wami. Na dzisiaj to wszystko, życzę wam miłego weekendu i do zobaczenia!

6 komentarzy:

  1. Fullmetala zbieram już dłuższy czas, bo jestem ogromną fanką, ale niedobór funduszy sprawił, że przygody Eda zastopowały się na 15 tomiku i póki co zamiast FMA pojawiają się nowsze mangi. Ale jest przeczytana online, więc nie czuję żalu, że mam braki w kolekcji ;)
    Soul Eater nigdy mnie nie uwiódł i chyba się nie przekonam do tej serii...
    Dragon Balla pamiętam tylko z dzieciństwa, RTLu. Od pewnego czasu oglądam na YT różne walki i inne momenty i mam coraz większą ochotę obejrzeć wszystko od początku. W każdym razie Vegeta rulez :D
    Doubt wygląda na niesamowicie ciekawą mangę i prawdopodobnie będzie jedną z pierwszych zakupionych w najbliższym czasie.
    One Punch Man to miłość od pierwszego wejrzenia, a szczególnie od zobaczenia w adaptacji tej miny - http://images.designntrend.com/data/images/full/72810/one-punch-man.jpg?w=780 Ostatnio wzięłam udział w konkursie na 1 tomik, więc kupować będę dopiero jak nie wygram.
    O Berserku słyszałam dużo dobrego, ale póki w portfelu nie będzie równie dobrze, to pozostaje mi czytanie recenzji :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma to jak spojlować sobie wyniki walk! Jeśli myślisz tylko nad Doubtem, to lepiej będzie zakupić Judge, ponieważ tak jak pisałem jest bardziej dopracowany. Berserk jest specyficzny i spodoba się tylko osobą, które lubią dark fantasy, ale dla mnie póki co jest 9/10, czekaj na recke niedługo 1 tomu i może bardziej Cię zachęci! :D

      Usuń
    2. Czekam czekam :D A walki, ze spojlerami czy bez, są i tak super :3

      Usuń
  2. Halo :) Przemogłam się i wreszcie założyłam tego bloga...
    Nie jestem geniuszem w pisaniu czegokolwiek (moja polonistka by się zgodziła), ale miałam wiele zabawy robiąc to ^^ Jak masz chwilę to możesz zajrzeć http://watch-read-play.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo, bardzo miłe zaskoczenie. Świetny layout bloga i nie wiem czemu tak piszesz, ale recenzja jest solenie wykonana :D Dodaje do zakładek i na pewno będę zaglądał!

      Usuń