poniedziałek, 14 marca 2016

Konkurs!




  Hej! To już dwa miesiące, od kiedy możecie czytać moje posty na tym blogu. Jak wiecie, lubię dzielić się z innymi, dlatego tak jak obiecałem, dzisiaj rusza konkurs, którego nagrodami będą pierwsze tomy One Piece'a, Bleach'a, Full Metal Alchemist i Death Note'a.
Myślę, że to dobra opcja, dla ludzi, którzy chcą zacząć swoją przygodę, z którymś z tych tytułów, albo po prostu nie posiadają swojej ulubionej serii w formie tomikowej. Zasady konkursu są bardzo proste, a więcej informacji możecie znaleźć na mojej stronie: https://www.facebook.com/myanimeria

  Mam nadzieję, że w konkursie weźmie udział duża ilość odwiedzających mojego bloga, a to jeszcze bardziej zmotywuje mnie do robienia dla was kolejnych i ciekawszych konkursów. W przyszły poniedziałek ogłoszę zwycięzców, których wybiorę za pomocą losowania. Wszystkim życzę powodzenia, a dzisiaj na blogu pojawi się prawdopodobnie nowy Manga Update (czekam na jeszcze jeden tytuł, który przychodzi do mnie z opóźnieniem). Do zobaczenia!


6 komentarzy:

  1. Szkoda, że jedynym z wymogów jest udostępnienie postu. ^^"
    Jeśli nie to chętnie wzięłabym udział.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy, jako że jesteś z G+ to masz pierwszeństwo i nie musisz udostępniać, zapiszę Cię na listę :D

      Usuń
  2. Ooo, a mogę tutaj napisać jak zaczęłam oglądać i jakie były moje pierwsze serie anime (lubię o tym pisać XD) czy na fb muszę? ^^"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli to problem, możesz tutaj :D

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo. :D
      A więc, pierwsze anime obejrzałam w wieku ok. 6 lat było nim Dragon Ball i Bakugan Młodzi Wojownicy (jak dobrze pamiętam!). Na początku uważałam to za normalne bajki ale jak rodzice zrezygnowali z cyfrowego Polsatu (co się za tym wiąże brak możliwości oglądania Bakuganow, no bo wtedy jeszcze internetu nie miałam w domu), to szybko o nich zapomniałam. Jakiś rok temu powróciłam do oglądania anime za namową przyjaciółki (która niestety nie utrzymuje ze mną kontaktu), zdecydowałam się obejrzeć Death Note(klasyk nad klasykiem) i to wystarczyło aby wciągnąć się w świat anime. Mangi zaczęłam czytać o wiele później a kupować zaczęłam od świąt(i tak mam dopiero 6 różnych tomów ^^"). Szczerze mówiąc to chciałabym wylosować mange Death Note, jest jedną z moich ulubionych serii anime, więc zobaczenie jej w wersji mangowej byłoby ciekawe. Chętnie kupiłabym ale moje fundusze na to nie pozwalają ^^".
      Mimo wszystko wygranie, ehem, wylosowanie jakiejkolwiek mangi z tych obecnych nie byłoby problemem. Chętniebym przeczytała, gdyż z seria Bleach, One Piece czy Full Metal Alchemist nie miałam styczności. :D
      Mam nadzieję, że nie zanudziłam. Mam nadzieję, że szczęście mi tym razem dopisze. >u<
      +Powodzenia z konkursem.

      Usuń
    3. Dzięki wielki za udział ;3

      Usuń