poniedziałek, 14 marca 2016

Manga Update - marzec 2016




  Jako, że dzisiaj przyszła mi paczka z Mangarden, chciałem od razu podzielić się z wami moimi nowymi nabytkami. Tak jak ostatnio, będą to głównie kontynuacje, lecz wyjątkowo znajdą się również mangi zagraniczne (niestety jedna nie doszła na czas, ale zaliczę ją do tego miesiąca). To tyle w ramach wstępu, zapraszam do marcowego Update'u!





  1. Neon Genesis Evangelion tom 3 - klasycznie na samym początku seria Neon Genesis Evangelion, którego po drugim tomie szczerze polubiłem i nie stawiam go na samym końcu, tylko czytam z przyjemnością. Jestem ciekawy dalszych przygód Shinjiego za sterami mecha. Okładka przedstawia jednego z tajemniczych pilotów, dlatego mam nadzieję, że w końcu i jej historia zostanie nam pokazana.




  2. Judge tomy 3-6 (koniec serii) - dokupiłem wszystkie tomy Judge'a, ponieważ chce je wciągnąć na raz tak jak to było z Dobut'em. Mam tylko nadzieję, że seria ta nie zawiedzie mnie tak jak Doubt, a akcja dalej będzie ciekawa i jeszcze bardziej zaskakująca. Serię tą zamierzam przeczytać w pierwszej kolejności, dlatego spodziewajcie się ogólnej recenzji w najbliższym czasie!




  3. Fullmetal Alchemist tom 3 - akcja jednej z moich ulubionych serii, będzie miała miejsce w rodzinnej wiosce głównych bohaterów, dlatego spodziewam się retrospekcji. Nie zasmuca mnie to jednak, ponieważ ''retrosy'' są jednym z koni napędowych każdej serii i zawsze czytam je z ogromną ciekawością. Nie pamiętam co jeszcze może znaleźć się w tomiku oprócz akcji podczas naprawiania zbroi, dlatego z niecierpliwością czekam na lekturę trzeciego już tomu.




  4. Soul Eater tom 3 - tom drugi skończył się po walce naszych bohaterów z jednym z podwładnych wiedźmy Medusy. Minęło wiele lat, a ja nie pamiętam dalszych wydarzeń, dlatego z chęcią poznam kolejne działania w zdobywaniu dusz naszych uczniów Akademii Śmierci. Liczę na dużą dawką śmiechu, tak jak miało to miejsce w poprzednich tomach.



  5. Dragon Ball tom 4 - przyznam się, że poprzednich tomów jeszcze nie nadgoniłem, ponieważ ostatnio brak mi trochę czasu na czytani i oglądanie. 




  6. Berserk tom 4 - tak samo jak w przypadku Dragon Ball'a nie wiem jak skończył się poprzedni arc, jednak wiem że rozpoczął się nowy i podobno arcyciekawy pod nazwą Złoty Wiek.




  7. Król Wilków - serię tą zakupiłem ze względu na autora, którym jest Kentarou Miura (autor Berserk'a), a także przez cenę, bo kosztuje tylko 20 zł w aktualnej promocji na Mangarden. Tytuł należy kupić nawet ze względu na tą przepiękną kreskę, składa się z dwóch historii. Cały tomik ma ponad 400 stron, więc za tą cenę nie ma co się zastanawiać!




  8. My Hero Academia tom 1 - tą serią jaram się prawie najbardziej, ponieważ to pierwszy zagraniczny tytuł, a dodatkowo słyszałem o nim dużo dobrego. Może brzmieć banalnie, ponieważ główny bohater przechodzi dosłownie drogę od zera do bohatera, a pomóc w tym ma tytułowa Akademia Superbohaterów, liczę na ciekawą pozycję. Niedługo, bo za niecały miesiąc ma rozpocząć się adaptacja tego tytułu i myślę, że warto o nią zahaczyć. Dziękuję Kuba za ten egzemplarz!




  9.  JoJo's Bizarre Adventure Phantom Blood tom 1 - seria, na którą czekam niecierpliwie, ponieważ dosyć długo już idzie z BookDepository i mam nadzieję, że na dniach dostanę ją w swoje ręce. JoJo to tytuł, który warto znać, a ja sam zakochałem się w nim dopiero niedawno, przez co bardzo ubolewam. Na pewno pojawi się moja opinia o tym tomiku, od razu po skończeniu i myślę, że będzie ciekawa i obszerna co do zdjęć ( bardzo duża ilość kolorowych stronic).

  To wszystko co planowałem zakupić sobie na ten miesiąc, paczka zawierała jeszcze tomiki dla was, w ramach konkursu, ale o tym już pewnie wiecie. Mam nadzieję, że post wam się podobał, zapraszam do komentowania, a także do udziału w konkursie, o którym informacje możecie znaleźć w poprzednim poście. Do zobaczenia!

7 komentarzy:

  1. Czekam na recenzje Judge'a. ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nadrobię 2 i 3 tom Dragon Ball'a, 3 Berserka i biorę się za Judge ;D

      Usuń
  2. Jestem bardzo ciekawa co powiesz na temat "JoJo" jak już przyjdzie, poza tym ciekawy rozstaw tytułów "typowo dla męskiej części czytelników", a trzecim tomem przypomniałeś mi o moim życiowym błędzie -czyli sprzedaniu całej serii...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolejny dzień i nie przychodzi, a zamawiałem 3 marca :c Trzecim tomem, którego tytułu? :D

      Usuń
    2. Fullmetal Alchemist xD

      Usuń
  3. Jojo to życie!! Do tego wydanie, które pokazujesz jest jednym z najlepszych jakie widziałam. I nie mówię tu tylko o obwolucie. Sama mam (niestety tylko) dwa tomy i pomimo, że trochę kosztują warte są swej ceny <3

    OdpowiedzUsuń