piątek, 15 stycznia 2016

Serie z 2016 roku, które zamierzam obejrzeć

  Dzisiaj zamiast recenzji, chciałbym przedstawić serie, które mam zamiar obejrzeć w 2016 roku. Większość perełek będzie miała swoją premierę w sezonie jesiennym, więc będzie co oglądać po wakacjach. Znajdą się tu kontynuacje znanych serii, jak i anime o których nie słyszałem, ale ich opisy mnie zachęciły. Zaczynamy:

  1. Ushio to Tora sezon 2 (sezon wiosenny). Jeszcze nie oglądałem pierwszego sezonu, ale mam zamiar ponieważ dużo osób poleca tą serię, jako alternatywę dla Hunter x Hunter, które jest olewane przez autora i już od dwóch lat nie dostaliśmy nowego rozdziału mangi. Powinno się spodobać osobom, które lubią styl starszych shounenów.

  2. Bungou Stray Dogs (sezon wiosenny). Po opisie i trailerze bardzo przypomina mi wysoko cenioną przeze mnie serię Psycho Pass. Będzie to seinen i tak jak w przypadku wymienionej serii dostaniemy detektywów/policjantów, którzy dzięki swoim mocom będą walczyli z przestępczością. Trailer

  3. Boku no Hero Academia (sezon wiosenny). Jest to jedna z serii, na którą czekam najbardziej. Powodem jest to, że uwielbiam serie wychodzące w Weekly Shonen Jumpie. Fabuła będzie skupiała się na szkole dla młodych superbohaterów i ich walce zagrażającymi Ziemi najeźdźcami. Możemy także liczyć na dobrą animację, ponieważ adaptacja powierzona jest studiu Bones, które odpowiedzialne jest za takie serie jak Full Metal Alchemist Brotherhood czy Soul Eater.

  4. Joker Game (sezon wiosenny). Będzie to seinen osadzony w Japonii podczas II Wojny Światowej, więc już samo założenie jest ciekawe. Fabuła będzie poświęcona tajnej organizacji szpiegów, ich szkoleniu i działaniom między oddziałami wroga. W tej poważnej produkcji nie znajdziemy żadnych super mocy, jednak jeśli kogoś interesują takie klimaty, na pewno się spodoba. Trailer

  5. One Piece Film: Gold (lato). Jako wielki fan One Piec'a czekam na tą tajemniczą produkcje, która nie ma jeszcze żadnego trailera, a co za tym idzie, nie znamy nawet małego zarysu fabuły. Czekam cierpliwie na jakieś wzmianki.

  6. Shingeki no Kyojin sezon 2 (prawdopodobnie sezon jesienny). Jestem fanem tej serii, więc trudno by jej tu zabrakło. Dostaniemy kolejną dawkę akcji i intryg oraz walk zwiadowców z tytanami. Sezon pierwszy trafił do ogólnoświatowego mainstreamu, więc myślę że sezon drugi ma zapewnioną popularność. Recenzja pierwszej części już niedługo.

  7. Kontynuacja Nanatsu no Taizai (prawdopodobnie sezon jesienny). Oglądam aktualnie tą serię, ale już czekam na kontynuację. Dostaniemy dalsze poczynania siedmiu grzechów głównych, a do tego bardzo dobrze zaanimowane i dynamiczne walki. Jak skończę pierwszy sezon, od razu wrzucę recenzję na bloga.

  8. Shokugeki no Souma sezon 2 (data nieznana). Pierwszy sezon był świetny pod każdym względem. Animację, specyficzny temat i ciekawie wykreowane postacie spowodowały, że serię oglądało się bardzo szybko. Recenzja pierwszego sezonu już niedługo.

  9. Shingeki no Bahamut: Genesis sezon 2 (data nieznana). Jest to bardzo słabo znana seria, oparta na grze. Jednak zaciekawił mnie klimat dark fantasy i 12 odcinków, ile miał pierwszy sezon oglądało się przyjemnie. Recenzja pierwszego sezonu już niedługo.

  10. D.Gray-man (prawdopodobnie sezon jesienny). Będzie to kontynuacja serii z 2006 roku, której jeszcze nie oglądałem, ale mam zamiar obejrzeć przed wyjściem tegorocznej wersji. 

  11. Kiznaiver (sezon wiosenny). O tej serii wiem mało, jednak jej fabuła ma skupiać się na grupie ludzi, którzy połączeni są siecią, dzięki której mogą odczuwać rany innych osób. Wiem brzmi dziwnie, ale mnie zaintrygowało.

  12. All Out!! (data nieznana). Ma być to sportówka powiązana z rugby, a więc sporcie którego z tego co wiem, nie doświadczyliśmy w żadnym anime. Jako fan serii sportowych, czekam na jakiekolwiek informacje o tym dziele.

  13. Days (data nieznana). Kolejna sportówka, lecz tym razem jej głównym tematem jest piłka nożna. Tak jak wyżej, mało o niej wiemy, jednak również czekam.

  14. Mob Psycho 100 (prawdopodobnie sezon jesienny). Na koniec zostawiłem serię, która może okazać się sukcesem, jak i wielką klapą. Mimo, że autorem jest ONE, który stoi za One Punch Men'em, mam mieszane uczucia. Mogę się mylić, jednak myślę że po udanym sukcesie o przygodach Saitamy, na siłę chcą zrobić adaptację, komiksu internetowego, który według mnie nie dorównuje wymienionej wyżej serii. Jednak mogę się mylić i byłoby lepiej jakby tak się stało, ponieważ lubię być zaskakiwany w taki pozytywny sposób.

  To wszystko ode mnie, myślę że niektóre z tych serii was zainteresują i zahaczycie o nie podczas tego roku. Myślę, że będzie jeszcze parę serii, które nie zostały jeszcze zapowiedziane i również będą warte obejrzenia. To tylko moje typy na ten rok, jednak chciałbym dowiedzieć się na co wy czekacie. Piszcie mi w komentarzach wasze propozycję, a może dowiem się o jakiejś godnej uwagi serii. Do usłyszenia!

  

2 komentarze:

  1. Jeśli jest tak jak mówisz, że Ushio no Tora jest alternatywą dla HxH to ja na to czekam najbardziej! Bungou Stray Dogs też mnie zachęca jeśli jest zbliiżone do Psycho Pass. Oczywiścię tupię nogami z niecierpliwości na pojawienie się One Piece Gold i Shingeki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że Gold będzie trzymał ten sam lub lepszy poziom jak Zetka i Strong World.

      Usuń