sobota, 23 stycznia 2016

Unboxing paczki mang


  Będzie to mój pierwszy, z wielu unboxingów mang, który zamierzam umieścić na moim blogu. Jako, że na mojej półce z mangami są tylko wszystkie polskie tomiki One Piec'a i pierwszy tomik One Punch Man'a, postanowiłem że zacznę ją powiększać o nowe tytuły. Pierwsza paczka będzie zawierała 11 mang, wszystkie z wydawnictwa JPF. W skrócie przedstawię każdą z nich, a na pełną recenzję będziecie musieli czekać aż zakończę czytanie danego tomiku. Zapraszam



  1. .hack //Bransoleta Zmierzchu tomy 1-3. Jest to 3-tomowe wydanie serii, która można tak powiedzieć zapoczątkowała temat MMO w mangach. Jest to poprzednik takich serii jak Sword Art Online czy Log Horizon i według mnie po obejrzeniu pierwszej serii anime, jest o wiele lepsza. Te trzy tomiki skupiają się na rodzeństwu, które wkracza do gry zwanej ''The World'' w poszukiwaniu grupy zwanej Hackersami. Będzie to moja pierwsza pozycja, którą zacznę czytać, dlatego jej recenzja będzie pierwsza. Jest to idealna pozycja dla fanów gier MMO, a także dla tych którzy chcą przeżyć historię za niską cenę, ponieważ trzy tomiki w komplecie są w bardzo przystępnej cenie.

 2. Berserk tom 1 i 2. Jest to bardzo stara manga wychodząca od 1989 roku, lecz w Polsce premierę miała niedawno i obecnie jest 7 tomów. Zamówiłem tą mangę ze względu na bardzo dobre opinie o kresce jak i o głównej fabule. Jest to seinen gatunku dark fantasy i przeznaczona jest dla osób dorosłych, ze względu na przemoc jak i sceny erotyczne. Przeglądając tomiki po dostarczeniu, na prawdę wpadłem w zachwyt i potwierdzam, że rysunki są cudowne i pełne detali. O fabule nie wiem nic, wiem jedynie, że głównym bohaterem jest szermierz, który poluje na Apostołów. 
  
 3. Dragon Ball tom 1. Przyznam się bez bicia, że nigdy nie oglądałem Dragon Ball'a, ponieważ jakoś mnie to nie kręciło. Postanowiłem dać tej serii szansę i zakupiłem pierwszy tomik, żeby zobaczyć czy jest to seria warta obejrzenia. Anime jest krytykowane za dużą ilość fillerów, dlatego myślę że manga będzie lepszym sposobem, żeby zapoznać się z tym klasykiem.
  
 4. Doubt tom 1 i Judge tom 1. Zamieściłem te dwie pozycje w jednym punkcie, ponieważ maja wspólnego autora oraz mają tą samą tematykę. Mangi te opowiadają o grupce ludzi, którzy przez pewną okoliczność wplątani są w grę o przetrwanie. Tematyka bardzo mnie zaintrygowała i liczę, że te dwa tytuły będą dobre.
  
  5. Full Metal Alchemist tom 1. Seria ta jest klasykiem i pewnie dużo osób o niej słyszała. Opowiada o braciach, którzy dzięki alchemii chcieli wskrzesić swoją matkę, a po nieudanej próbie ich ciała zostały w pewien sposób zniszczone. Ich celem jest przywrócenie wszystkiego do poprzedniego stanu. Kupiłem tą mangę ze względu na sentyment do tej serii i mam zamiar uzbierać wszystkie tomy.

  6. Soul Eater tom 1. Anime obejrzałem do połowy, ponieważ oglądałem na bieżąco i nie miałem czasu, żeby dalej kontynuować. Postanowiłem, że dokończę historię w formie mangi i dlatego zakupiłem pierwszy tomik. Historia opowiada o uczniach Zawodówki Śmierci, którzy walczą ze złem za pomocą swoich partnerów, którzy są broniami różnego rodzaju. Jest to bardzo ciekawy shounen z nutką ecchi.

  7. Neon Genesis Evangelion tom 1. Będzie to mój pierwszy kontakt z klasykiem poświęconemu mechom. O mandze nie wiem nic, tylko to że jest dobra dla początkujących miłośników mechów, dlatego też ją zakupiłem.

  To wszystko na dzisiaj, mam nadzieję że będę mógł częściej przedstawiać wam unboxingi moich paczek mangowych. Jeśli mogę was prosić, to napiszcie mi w komentarzach o mangach wychodzących w Polsce, wartych kupna. Mangi zamówiłem ze strony Mangarden, a link dla was tutaj. Z czasem jeśli przybędzie więcej widzów w planach mam zrobić konkursy, a nagrodami będą właśnie mangi i różne gadżety z nimi związane. Do zobaczenia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz