czwartek, 7 stycznia 2016

Zaczynamy!

  Witam wszystkich. Jest to mój pierwszy blog, a co za tym idzie pierwszy post w życiu. Mam nadzieję, że nie wypadnę źle. Pierw coś o mnie. Jestem 19-letnim studentem filologii angielskiej i od 10 roku życia interesuje się anime i mangą, o której dowiedziałem się nieco później. Pewnie każdy z nas miał w dzieciństwie doświadczenie z takimi seriami jak Pokemon czy Yu-Gi-Oh!, które leciały na co dzień w polskiej telewizji. Jednak to nie one wywołały emocje, które odczuwam do anime do dziś. Stało się to dzięki seriom puszczanym na stacji Hyper po godzinie 20. Wtedy miałem swój pierwszy kontakt z trochę doroślejszym anime niż wymienione powyżej. Odcinki były tam z tego co pamiętam puszczane losowo każdego dnia, jednak ja najbardziej oczekiwałem na Bleacha i Great Teacher Onizukę (wiem, że mój wiek nie był odpowiedni dla tej serii, ale i tak sprawiła mi dużo frajdy przez swoją fabułę i humor). Parę odcinków wystarczyło by zakochać się w tym gatunku. Nie mogąc wytrzymać oczekiwania na kolejne odcinki Bleach'a, zasięgnąłem do internetu by móc być z serią na bieżąco. Mocno krytykowana seria była moim pierwszym tasiemcem, którego skończyłem. Długa podróż z bohaterami sprawiła, że długie serie zostały moimi ulubionymi. Poszukując kolejnej, natknąłem się na One Piece'a i właśnie on dla mnie jest królem anime. Prowadzenie bloga związanego z moim hobby zawsze było takim małym marzeniem, jednak nigdy nie mogłem się zebrać by go założyć. Chciałbym dzielić się z wami moimi opiniami i recenzjami. Liczę także na liczne dyskusje, ponieważ wiem, że każdy ma swoje zdanie i chciałbym poznać wasze. Manga i anime będą głównym punktem zaczepienia, jednak od czasu do czasu wrzucę recenzję jakiejś książki, którą przeczytam. Jestem fanem Stephena Kinga, więc możecie oczekiwać dużo horrorów, ale też fantastyki. Postaram się także robić sezonowe rankingi serii, które obejrzę. Możecie liczyć również na newsy ze świata mangi i anime. Dziękuję za przeczytanie mojego posta i zrozumienie, że jest on pierwszym w moim życiu, więc mogą się znaleźć liczne błędy. Mam nadzieję, że mój blog choć trochę was zainteresuje i będziecie mieli ochotę poznać moje opinie. Do zobaczenia w następnym poście!

2 komentarze:

  1. Zawsze czekałem aż któryś śmiałek rozpocznie swoją amatorską działalność blogosferową o tematyce anime! Jestem bardzo ciekawy twoich opinii tudzież recenzji na poszczególne dzieła animowane z kraju kwitnącej wiśni. Liczę na więcej wpisów Kaisoku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz, na pewno Cię nie zawiodę.

      Usuń